Reincarnarea sticlei de Coca Cola


coca-cola-2nd-life-hed-2014

Desi este celebra deja vorba: Coca-Cola nu mai are nevoie de reclama, totusi ideile indraznete si originale nu contenesc sa se ataseze acestui mega brand. Intr-o serie inovatoare de mini-filmulete, sunt prezente numeroase metode de a intrebuinta sticla de Coca-Cola. Astfel, sub strategia 2 in 1, sticla de plastic a celebrului brand se transforma in dezghizator pentru alte sticle, recipient pentru solutie de facut baloane de sapun, fie de pensula pentru pictat. Asadar, dupa ce ai baut o Coca-Cola exista viata dupa golirea sticlei..sau cel putin asta putem intelege din noua campanie de advertising. Ideea este pe gustul fanilor brandului si este semnata Ogilvy&Mather China si pur si simplu vorbeste despre „reincarnarea ambalajelor dupa pierderea continutului”.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: