Cum se bea cel mai bine cafeaua: Soarbe. Zambeste. Repeta!


Nu-ti incepe ziua cu o cafea care nu te inspira, cam asa pare sa ne sugereze designerul Luisa Betancourt, care a realizat un proiect grafic interesant pentru paharele de cafea. Intr-adevar, multe dintre ele sunt plicticoase, nu se disting si repeta la nesfarsit aceleasi simboluri arhi-cunoscute: boabele de cafea, jocuri de nuante maronii sau pur simplu sunt branduite cu marca de cafea care detine tonomatul/cafeneaua.
ambalaj_cafea_bites_coffee
Bites Cafe are un mesaj simplu, dar care in circularitatea sa are un indemn chiar optimist: SIP (soarbe), SMILE (zambeste) si REPEAT (repeta).

Intr-o scurta descriere a conceptului, se mentioneaza faptul ca produsul se adreseaza consumatorilor care deja se afla intr-un proces de achizitie intr-un hypermarket sau intr-un mall. In speta au fost targetate mamele care sunt preocupate cu cumparaturile, in timp ce copiii lor se pot amuza pe seama ambalajului…asta nu prea am inteles-o, dar daca observatiile lor au condus la aceasta concluzie, din profanele mele observatii nu am inteles niciodata asa ceva. Cine stie cat de fine sunt aspectele comportamentale ale consumatorilor din ziua de azi. Cine sa ii mai inteleaga ? 🙂

Etichetat ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: