Cele 30 de secunde de glorie ale ambalajului


Spotlight

Mirajul dintre tine, consumatorul, si el, ambalajul dureaza doar 30 de secunde.

Prima faza: Agatatul
Incitant, stralucitor, invaluit de promisiuni, ambalajul iti da intalnire in cel mai banal loc posibil. Fara pic de intimitate in jur, itit intra in raza si apoi in suflet, hipnotizand ochii consumatorului curios.

A doua faza: Vrajeala
Iti ofera totul din prima, promite satisfactie garantata …bineinteles, nu vorbeste despre ele…ci, despre dedesubturile sale misterioase…dar in realitate e doar, celalalt „el”… produsul.

A treia faza: Ostentatia abuziva
E al tau pentru doar … si 99 bani. Visul devine realitate atat de usor, el, ambalajul, promite si te convinge

A patra faza (optionala): Disonanta
Ambalajul si produsul sunt intr-un permamanent stress, cat timp sunt captive in cos. Obiectivul numarul unu: sa ajunga in punga cea de plastic. Daca insa, produsul…e abandonat pe drum, in alt raion decat propria lui casa, misiunea lor este un fail total. Reincarnarea o poate oferi doar managerul de raion.

A cincea faza: Mission accomplished!
Misiunea de baza a fost indeplinita: ambalajul si produsul ajung in punga de cumparaturi, urmand sa intre in universul cumparatorului de unde isi pot indeplini cel mai maret tel.

A sasea faza: Mantuirea
Daca produsul si ambalajul au lucrat bine impreuna, consumatorul va repeta primele trei faze si a cincea faza pentru mult timp.

Etichetat , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: