50 de motive si 30 de dorinte


50demotive_30dedorinte_vin

O sticla de vin este motivul cel mai bun pentru a incepe o serie de actiuni sociale sau care poate determina cele mai interesante dorinte. Asocierile sunt infinite, dar cel putin designerul Albert Virgili ne propune concepul „50 de motive si 30 de dorinte”. Conceptul simplu, fara o grafica pretentioasa, presupune simpla atasare a unei etichete cu numarul de optiuni amintite mai inainte, care se poate „asezona” oricarei sticle de vin care ajunge la cineva drag sau oricarei ocazii care se iveste.

50demotive_30dedorinte_vin1

50demotive_30dedorinte_vin_dop

Etichetat , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: